27.09.2021. Понеділок (4 клас)
— Які є основні форми земної поверхні?
— Що таке рівнини?
— Як рівнини поділяються за своєю формою?
— Як вони позначаються на карті?
— Що таке гори? Гірський хребет?
— Які бувають гори залежно від висоти?
Виконайте завдання 2 у зошиті на сторінці 18. (за надабністю скористайтесь підручником на сторінці 31-33)
Завдання 2. Знайди на фізичній карті світу гори. Наведи по одному прикладу гір різних за висотою. Запиши назви їхніх вершин. Заповни таблицю.
Виконайте завдання 3 у зошиті на сторінці 19. (за надабністю скористайтесь підручником на сторінці 31-33)
Завдання 3. Підпиши на схемі, де горби, а де - гори. Укажи, до якої групи належать гори за висотою.
Виконайте завдання 4 у зошиті на сторінці 19. (за надабністю скористайтесь підручником на сторінці 31-33)
Сьогодні ми з вами будемо працювати усно. Так, сьогоднішня тема "Правильно
Щоб добре працювати на уроці , слід зробити мовленнєву розминку. Прочитайте нову скоромовку, спочатку повільно, потім швидше і дуже швидко:
З братом ми були у лісі,
Гриби збирали на узліссі,
Дві корзини чималі
Ми додому притягли!
Сьогодні ми продовжимо подорож сторінками чудової країни — країни міфології .
Ми із захопленням вчитуємося у фантастичні розповіді про надприродні сили, які начебто в сиву давнину втручалися в життя людей, мали вплив на їхні долі.
На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з давньогрецьким міфом «Дедал та Ікар».
Прочитайте у підручнику на сторінці 16-18 міф "Дедал та Ікар" і дайте відповіді на запитання (усно).
— Ким був Дедал?
— Чому його звинуватили у смерті Талоса?
— Чому нащадок царського роду опинився на острові Крит?
— Чому він почувався там рабом?
— Як поставився до митця цар Мінос?
— Яке відкриття зробив Дедал?
— Що наштовхнуло Дедала на думку про політ?
— Розкажіть, як батько вчив сина літати.
— Про що застерігав батько сина?
— Як ви гадаєте, чому Ікар забув батькову пересторогу?
— Що сталося з Ікаром?
— До якого острова долетів Дедал?
— Як люди зберегли пам’ять про Ікара?
А зараз давайте пограємо.
Гра «Закінчи речення» (прочитай та закінчи речення з допомогою книги)
- Минали роки, ...
- Тепер увесь свій вільний час...
- Ікар спершу слухняно...
- У захваті Ікар забув за...
- Нещасний батько...
Розглянь малюнок.
— Кого зобразив художник?
— Доведіть, що це Ікар.
— Зверніть увагу на вираз обличчя Ікара. Чому в нього широко розплющені очі, а на устах усмішка?
— Як ви оцінюєте вчинок Ікара?
Комментарии
Отправить комментарий