27.09.2021. Понеділок (4 клас)

 



1. Я досліджую світ
Сьогодні на уроці ви продовжуєте вивчати тему "Природа України" і познайомитесь із формами її земної поверхні, розкриєте поняття рівнини, височини, низовини, горби, гори. Подивіться уважно відео і дайте відповідь на запитання нижче (усно).


— Які є основні форми земної поверхні?

— Що таке рівнини?

— Як рівнини поділяються за своєю формою?

— Як вони позначаються на карті?

— Що таке гори? Гірський хребет?

— Які бувають гори залежно від висоти?

Виконайте завдання 2 у зошиті на сторінці 18. (за надабністю скористайтесь підручником на сторінці 31-33)

Завдання 2. Знайди на фізичній карті світу гори. Наведи по одному прикладу гір різних за висотою. Запиши назви їхніх вершин. Заповни таблицю.

Виконайте завдання 3 у зошиті на сторінці 19. (за надабністю скористайтесь підручником на сторінці 31-33)

Завдання 3. Підпиши на схемі, де горби, а де - гори. Укажи, до якої групи належать гори за висотою.

Виконайте завдання 4 у зошиті на сторінці 19. (за надабністю скористайтесь підручником на сторінці 31-33)

    Завдання 4. Підпиши будову яру.

Молодці, я впевнена, у вас все вийде і ви дізналися багато нового та цікавого.

2. Математика

У зошиті відступіть від попереднього запису 4 клітинки та запишіть число (27 вересня) нижче напишіть (Класна робота).


1. Обчисліть вирази у завданні 133 та 134 сторінка 26 (усно).

2. Обчисли вирази письмово завдання 135 сторінка 26

3. Письмово виконай запропоновані нижче завдання. (завдання 146, 150)





Молодці, ви сьогодні добре попрацювали, запишіть домашнє завдання: сторінка 28
завдання 143, сторінка 29 завдання 154

3. Фіз. культ (для выполнения заданий по физкультуре необходимо перейти в блог Татьяны Анатольевны)

4. Укр. мова
Подивіться відео і ви дізнаєтесь тему нашого уроку.

Сьогодні ми з вами будемо працювати усно. Так, сьогоднішня тема "Правильно 
поділяю слова для переносу". Виконайте вправу 1 на сторінці 15. Нижче написані правила, які необхідно вивчити.




Виконайте вправи 3 та 4 на сторінці 16 (усно)




5. Укр. чит

Щоб добре працювати на уроці , слід зробити мовленнєву розминку. Прочитайте нову скоромовку, спочатку повільно, потім швидше і дуже швидко:

З братом ми були у лісі, 

Гриби збирали на узліссі, 

Дві корзини чималі 

Ми додому притягли! 

Сьогодні ми продовжимо подорож сторінками чудової країни —  країни міфології .

Ми із захопленням вчитуємося у фантастичні розповіді про надприродні сили, які начебто в сиву давнину втручалися в життя людей, мали вплив на їхні долі.

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з давньогрецьким міфом «Дедал та Ікар».   

Прочитайте у підручнику на сторінці 16-18 міф "Дедал та Ікар" і дайте відповіді на запитання (усно).


— Ким був Дедал?

— Чому його звинуватили у смерті Талоса?

— Чому нащадок царського роду опинився на острові Крит?

— Чому він почувався там рабом?

— Як поставився до митця цар Мінос?

— Яке відкриття зробив Дедал?

— Що наштовхнуло Дедала на думку про політ?

— Розкажіть, як батько вчив сина літати.

— Про що застерігав батько сина?

— Як ви гадаєте, чому Ікар забув батькову пересторогу?

  Що сталося з Ікаром?

— До якого острова долетів Дедал?

— Як люди зберегли пам’ять про Ікара?        


А зараз давайте пограємо.

Гра «Закінчи речення» (прочитай та закінчи речення з допомогою книги)

- Минали роки, ... 

- Тепер увесь свій вільний час... 

- Ікар спершу слухняно... 

- У захваті Ікар забув за... 

- Нещасний батько... 


Розглянь малюнок.

— Кого зобразив художник?

— Доведіть, що це Ікар. 

— Зверніть увагу на вираз обличчя Ікара. Чому в нього широко розплющені очі, а на устах усмішка? 

— Як ви оцінюєте вчинок Ікара? 



Молодці, фото виконаних завдань надішліть у Вайбер за номером +380677061781


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

23.04.2021. Пятница

22.03. 2024. Виховна година для 8-А класу